fb
Več kot 1000 proizvodov
Brezplačna dostava, 70 € nad/pod
Več načinov plačila

PLAČILA, CENE, NAROČILA

Vse cene v spletni trgovini vključujejo DDV. Trenutno sprejemamo naslednje načine plačil :

  • Nakazilo na transakcijski račun po predlogi, ki vam jo pripravi spletna trgovina (plačilo na trr).
  • Plačilo po povzetju ( gotovinsko in kartično plačilo GLS dostavljalcu )
  • S plačilnimi karticami
  • Gotovinsko plačilo 
Blago lahko poravnate na transakcijski račun št. SI56 0209 3026 2332 787 -  NLB d.d. po predlogu, ki ga prejmete na vaš elektronski naslov. V primeru, da vašega plačila v petih dneh po izvršenem naročilu ne bomo prejeli na naš TRR bomo smatrali, da odstopate od pogodbe in bomo naročilo preklicali. Dokončno potrditev naročila smatramo rok, ko znesek v višini naročila prejmemo na naš TRR račun. Istočasno dan po prejemu plačilu začne teči tudi dobavni rok, ki je objavljen na strani artikla.

-Plačilo po povzetju
Blago plačate dostavljavcu, ko vam le-ta dostavi naročeno blago.

-Cene

-Naročila

Naročilo je zaključeno, ko dobite obvestilo, da je naročilo oddano v nadaljnjo obravnavo in se vam prikaže potrditev na zaslonu. Istočasno boste na vaš elektronski naslov dobili potrditveni e-mail z vsemi podatki o naročilu. Na blagajni bodo prikazani tudi vsi popusti, ki jih boste ob določenem nakupu deležni. 

Na blagajni so vam tako vedno prikazani stroški, ki jih imate pri izvedbi naročila. Prav tako vam je tudi prikazan strošek DDV-ja.  

Pogodba o nakupu oz vaše naročilo bo shranjeno v elektronski obliki v naših podatkovnih bazah.

Račun vam bomo posredovali ali v elektronski obliki v vaš poštni nabiralnik, ki ga boste navedli pri naročilu ali kot prilogo paketu, ki ga boste prejeli na dom. 


DOSTAVA
Naročeno blago z vrednostjo nad 70 eur , vam bomo s privzeto dostavno službo dostavili brezplačno. Blago pod to vrednostjo vam bomo dostavili po ceniku naše dostavne službe. 
Blago naročeno v spletni trgovini gre na pot v najkrajšem možnem času ( dva do tri dni ). Dobavljivost posameznega artikla je prikazana na strani artikla. V primeru, da je pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec takoj sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki mu je tak paket dostavila in sporočiti pošiljatelju (2mbeauty.si@gmail.com). 

Izdelkov,  kupljenih v trgovini ali na spletni strani zaradi neutemeljenih zahtev kot so npr. barva, gostota, mere in podobno ni mogoče vrniti ali menjati. 
Zahvaljujemo se vam za razumevanje.